/ Vardag /

Allmänt jidder

Hej!

Nu väntar jag på att mina matmuffins ska bli klara... Jag har äntligen torkat till lite (två minuter efter jag börjat gå till Kvantum började det vräka ner :P) tycker det är helt okej när det regnar, men när det blåser OCH regnar är det fruktansvärt! Frös så det gjorde ont i ansiktet!


 
Idag hade jag i (förutom grundgrejerna: ägg, grädde, riven ost och svartpeppar) svarta oliver, salami och kalkon. Jag vet att jag har sagt det innan, men jag måste säga det igen, matmuffins är verkligen perfekt! det är supergott, det mättar, knappt några kolhydrater också kan man ha så mycket olika grejer i beroende på vad man behöver bli av med i kylskåpet!
 

Här är bilden på inflyttningspresenten jag fick av Susanna som jag lovade er!


Kolla mamma, jag bäddar numera min säng! ;)
 
http://www.lvdp.se
/Lina
#1 / / Boktokig:

Det låter gott! Jag har aldrig provat! Har du något bra grundrecept?

#2 / / Wob:

Halloj, du har en liten utmaning på min blogg. Inget du behöver bry dig om men lite skojsigt är att fundera över så här korkade saker :-)



http://wob.blogg.se/2009/february/utkast-ni-som.html