/ Vardag /

Man känner sig som en alkis!

Hej!

Jaha, nu är det vecka 18, har precis fått reda på att de ska börja renovera mitt kök vecka 20 och det lär bli klart någon gång mellan v.21 och 22... Så det lär iaf vara klart till vårmarknaden, sen lär jag få flytta ut igen för lägenheten kommer va trashad ;P haha!


Imorgon är det valborg, har inga jätteplaner direkt, en kompis kommer antagligen hit och dricker lite, så jag var på systemet idag och köpte Heineken till honom (han gillar inte vin) och Rosé till mig =). Jag gillar inte att köpa ölFLASKOR för de klirrar så mycket när man går hem med det så man känner sig som värsta alkisen :P.

#1 / / SVEA:

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG!



Hur enkelt som helst, kolla in senaste inlägget!



:)

#2 / / emma:

gott med både öl och vin (:

#3 / / Natalie:

var med en sväng på bolaget minnsan ;)

#4 / / emma:

jag dricker oftast också vin (: och rosé är ju riktigt gott.

#5 / / Mahlin:

fin blogg! :-)

#6 / / Charlotte:

Kul att höra att de äntligen ska göra iordning ditt kök. Önskar dig en trevlig Valborg!