/ Vardag /

Aj, aj, aj

Hej!

Idag på dialysen sydde de om katetern vid min hals... Det var ett stygn som hade lossnat så de var tvugna att sätta dit ett nytt så den inte kunde ramla ut (!)
Först fick jag ta två bedövningssprutor som gjorde så fruktansvärt ont!
Saken är den att jag har en otroligt låg smärttröskel, tex. om man inte söver mig till 100% reagerar jag fortfarande på smärtan när de börjar skära i mig... Läskigt... En gång började jag slå med händerna så de fick hålla i mig :/
Men iaf, antagligen hade inte bedövningen hunnit verka, för det gjorde jätteont när de sydde också...
Som tur var så kunde jag hålla Linda i handen, min sjuksköterska, hon är bäst! Dialysen blir så mycket lättare tack vare henne.


Vet inte riktigt vad den där doktorn som sydde gjorde egentligen, för det började blöda jättemycket, rann nerför hela halsen ner i håret, på koftan och på kudden... När min doktor sydde förra gången kändes det ingenting, och det kom bara en droppe blod... + att det kändes inget efteråt förra gången, nu har jag jätteont och kan knappt röra mig innan det svider och sticker till jättemycket.
Skulle egentligen på Halloweenfest hos Parro idag, men får tyvärr skippa det, krypa rundor i trappor och sånt när jag har så ont känns inte jättekul, trist, trist... Men det kommer fler tillfällen :)

Nu ska jag inte klaga mer, finns bättre saker att göra med sin tid!

http://www.lvdp.se
/Lina
#1 / / Anki:

usch så hemskt! :S