/ Fotografier /

Röd kärlek

Hejhej!
Ursäkta den dåliga uppdateringen, är bara så trött hela tiden så jag orkar inte ta tag i att komma på något att skriva känns det som...
Min hemsida fungerar bra verkar det som, har inte fått några klagomål än iaf :P Jag är faktiskt riktigt nöjd med den.


Röd kärlek

Idag skickades mitt hyreskontrakt in, så nu är jag med lägenhet :D igen ;) Mamma, pappa och min farbror Peter ska åka ner på fredag och rensa min lägenhet i Kristianstad.. Jag ska inte följa med, delvis så har jag dialys + att jag är nog ändå mest i vägen för det är bara de stora grejerna kvar nu, jag och mamma har redan varit och tagit hem det andra. Men soffan, skrivbordet, soffbordet, tvbänken osv. är fortfarande kvar där.

Idag är det ett år sen jag fick mina krampanfall.

http://www.lvdp.se
/Lina


Lite olika roliga hemsidor som jag tycker är värda att kolla in!

Och glöm inte min favoritsida, Budson

#1 / / Anonym:

Vilka otroligt fina bilder du tar! Det var verkligen kul att få se dem!