/ Vardag /

Mysfaktorn är viktig

God morgon :)

Idag är det nyårsafton, för min del blir det en lugn hemmakväll med god mat jag och mamma ska laga ihop och lite film, mys och champange! Gott gott :)
Vet inte varför men att festa är helt enkelt inte min grej längre, visst, det kan vara jättekul ibland, men att festa bara för att festa ser jag inte som något nödvändigt. Jag är en sån som hellre är hemma och myser framför tvn med lite god mat och gott sällskap, som min familj eller några vänner. Tråkigt kanske vissa tycker, men jag tycker att det är jättemysigt =) Prata skit, laga mat, läsa lite, titta på tv och bara vara.. Kan det bli bättre?


Det är som på mornarna här hemma, jag och mamma går upp samtidigt ungefär och äter frukost ihop framför tvn med te, mackor och tänd brasa, sen sitter vi där och småpratar och kollar på tv och myser i någon timme, det är nog den bästa stunden på hela dagen. Innan resten av huset vaknat till liv och kommer ner till oss på nedanvåningen och börjar skramla med grejer och väsnas i allmänhet :P

Nej nog mysprat, nu måste jag gå och ta bort mitt gamla nagellack som sjunger på sista versen och sen slänga mig i duschen så jag kan sätta igång med maten sen :)

http://www.lvdp.se
/Lina