/ 1. Recept /

Aladdinlek

Hej!

 

 
Ska vi leka en lek? Finn 11 fel på denna bilden....
 
 
Exakt, det är bara äckliga kvar! Vaaaarför!? Jag är ju sugen på choklad...
 

 
Här är en bild som visar vilka bitar övriga familjen borde ge f*n i och låta mig ha ifred ;)
 
 
Men självklart är det de bitarna som ryker först... Den enda som har bra chokladsmak i denna familjen när det kommer till Aladdin är mamma, för hon älskar körsbärslikör =)
 

 
Men egentligen borde jag väl vara glad att familjen gör att min chokladkonsumtion blir mindre, jag tar en apelsin och en kopp te istället :)
 
 
http://www.lvdp.se
/Lina


Lite olika roliga hemsidor som jag tycker är värda att kolla in!

Och glöm inte min favoritsida, Budson

#1 / / thea:

Haha, stämmer bra in på mig med! Alltid dessa bitar kvar, uäck, vem äter romrussin? likörchokladen? hmm, någon borde väl göra det eftersom de bitarna hänger med, år efter år.

Hoppas du får ett riktigt bra 2009! Kramis.