/ Vardag /

Världens sötaste Chili

Inser ni att jag har världens sötaste chinchilla? Han är så fruktansvärt söt och charmig så man vet inte var man ska ta vägen!
Igår tog pappa ut honom på en liten husesyn och han tittade så nyfiket på allt, men satt ändå fint och stilla hos pappa hela tiden :)
Han har tre gosedjur också som han älskar, ett hjärta från Ikea och två stycken små hello kittys som mina kusiner skickade till mig när jag var sjuk i julas :) Han ser rolig ut när han leker med gosedjuren. Han håller fast dom med munnen och sen hoppar han rundor med dom och ska ha med sig dom överallt :P Det ser så sött ut och man kan inte låta bli att skratta åt honom! Har inte lyckats få kort på det än, men
ska försöka imorgon igen :) Däremot tog jag kort när vi hade honom ute på husesyn igår, här är de bilderna...


Nu ska jag och mamma kolla på film och äta popcorn :)

http://www.lvdp.se
/Lina
#1 / / Jenny:

spännande :P kanske det händer någonting nu då!!