/ Vardag /

Fd Böge

Ikväll har varit en väldigt lugn kväll :) Vi åt lingongryta till middag, jättegott! Och nu har jag precis gjort kvällste till mig och pappa... Vi sitter och halvtittar på en film, mamma sover i soffan.. Man blir trött av att stå modell ;)
Imorgon är det dialys igen, håller tummarna att det ska gå bra... Känner att jag har druckit lite för mycket nu i helgen, får egentligen bara dricka 5dl om dagen, men har nog överskridit det... Men det blir lätt så när man äter salt och stark mat som jag gjort de senaste dagarna...
Nu ska jag fortsätta att titta på filmen :)


Undrar varför de bytte efternamn? ;)

http://www.lvdp.se
/Lina
#1 / / Erika:

sv: Jo, när du har markerat klart hästen så klickar du på rutan "förfina kant" sen kommer det upp en ruta där du finjusterar ytterlinjen runt hästen... tex om det ska vara en skarp tydlig kant eller lite mer softad kant som i mitt foto.. Efter det "kopiera till ett nytt lager" via menyn och därefter skapa ett nytt lager med svart bakrund.



Kolla annars på Moderskeppet.se, tror de har en utförlig guide där. Lycka till! :)

#2 / / Matsdotter:

Jahaaa, så vad har du för bur till dina då?



#3 / / Josse!:

tack för titten inne hos mig,,, och välkommen tillbaka,,, mysigt du har det här inne då =)



Kramar j